Automotive: Ce-am învățat din primele două luni de pandemie?

„Pregătiți-vă pentru ce este mai bine începând cu a doua jumătate a acestui an! Măsurile de distanțare socială au adus multe situații cu care noi nu eram obișnuiți, însă […] ne vor influența pozitiv deoarece conduc la utilizarea redusă a mijloacelor de transport în comun și la creșterea utilizării autovehiculelor personale, fapt ce va conduce la relansarea pieței pieselor de schimb!”.
Doar una dintre opiniile partenerilor noștri, unii dintre cei mai importanți furnizori din piața automotive, pe care care i-am întrebat ce cred despre perioada pe care o traversăm.

Mircea Bela -Country Sales Manager Romania Bosch Automotive Aftermarket (1)
Florin Văsuț - Project Manager Mann-Filter (1)
Adrian David - Director General OSRAM România (1)
Bogdan Avrigeanu
Claudiu Teriș - Sales Executive Romania Denso Europe (1)
Costel Trincă -Manager Vânzări Aftermarket România (1)
CE S-A SCHIMBAT ÎN PRIMELE DOUĂ LUNI ÎN RAPORTURILE DE BUSINESS?

„În ciuda provocărilor ultimelor două luni, cooperările strategice s-au consolidat prin flexibilitate, deschidere și adaptare la o situație neprevăzuta anterior. Mai mult că oricând până acum, contează cât de mult ne străduim să găsim soluții, nu explicații”, spune Mircea Bela, Country Sales Manager Romania Bosch Automotive Aftermarket. „Nu pot spune că raporturile noastre de business s-au înrăutățit, ba dimpotrivă, aș zice că nivelul de comunicare e mult mai ridicat. Și este normal ca un astfel de nivel mai ridicat de comunicare să apară pentru a încerca să compenseze situația din piață și lipsa contactului direct” crede Florin Văsuț, Project Manager Mann-Filter. „Ne-am adaptat situației existente. Am trecut în home-office, am încercat să fim aproape de partenerii noștri și să onoram cât mai bine posibil comenzile, reduse, așa cum arată ele astăzi. Știm însă că vom trece peste această perioadă, dar și că trebuie să facem cu toții compromisuri și să fim alături de parteneri pentru a reîncepe activitatea în condițiile de dinaintea pandemiei” adaugă Adrian David, Director General OSRAM România. Bogdan Avrigeanu, Distributor Business Manager Castrol Lubricants RO, confirmă: „Mult mai multă deschidere, răbdare, înțelegere și susținere în business. Cu toții trecem prin acestă perioadă și este foarte important să fim împreună, ca o adevarată familie”.

CE A RĂMAS CONSTANT?

Claudiu Teriș, Sales Executive Denso Romania Europe: „Umanitatea, solidaritatea și calitatea umană! Cred că sunt cele mai importante aspecte în aceste timpuri volatile”.
Costel Trincă, Manager Vânzări Aftermarket ROMBAT România: „Dorința de a cultiva în continuare relații de business sănătoase și de a ne păstra și fideliza partenerii, precum și încrederea că și în astfel de perioade tulburi se pot construi afaceri de succes”.
Bogdan Avrigeanu: „O echipă puternică! Încă o dovadă că putem trece împreună peste orice”. Florin Văsuț: „Constantă a rămas grija noastră pentru calitatea produselor și a serviciilor, „înnoită” acum cu o grijă suplimentară – siguranța clienților noștri”.

UN MESAJ PENTRU MECANICII DIN ROMÂNIA?

Mircea Bela:Suntem încrezători că oricine realizează importanța oamenilor, în orice domeniu, în special în vremuri dificile. Acesta este și motivul pentru care Bosch Automotive Aftermarket pune preț pe calitate și instruire atunci când vine vorba de tratarea clientului. Orice service auto găsește la Bosch elemente care ajută în acest sens, atât pe mecanici, cât și pe manageri.”.
 Adrian David: „Cred că o să se termine curând această perioadă și că vom avea foarte mult de lucru. Odată cu relaxarea măsurilor de distanțare socială, autoturismul va deveni mult mai important decât era înainte. Cred că foarte mulți oameni vor evita mijloacele de transport în comun astfel încât va crește numărul autoturimelor în trafic. De aici și creșterea activității noastre, mă aștept la sporirea solicitărilor de reparații și de piese în lunile viitoare. Sper ca până la începutul toamnei să recuperăm ce s-a pierdut în perioadă martie-mai 2020”.
Costel Trincă: „Cred că rolul mecanicilor din România rămâne unul extrem de important și în această perioadă cât și în perioada care urmează. Chiar dacă în prezent se circulă mai puțin și multe mașini au fost trase pe dreapta, ne putem aștepta la o revenire graduală a circulației sau poate chiar la o intensificare a ei, ținând cont de nevoia distanțării sociale în continuare, ceea ce ar putea duce la o creștere a activității mecanicilor. Cu siguranță va fi nevoie în continuare de oameni bine pregătiți care oferă calitate a muncii, astfel că mecanicii cred că vor rămâne un pion important al industriei auto din România”.
Claudiu Teriș: „Pregătiți-vă pentru ce este mai bine începând cu a doua jumătate a acestui an! Măsurile de distanțare socială au adus multe situații cu care noi nu eram obișnuiți, însă, raportate la business-ul nostru, aceste măsuri ne vor influența pozitiv deoarece conduc la utilizarea redusă a mijloacelor de transport în comun și la creșterea utilizării autovehiculelor personale, fapt ce va conduce la relansarea pieței pieselor de schimb!”.
Bogdan Avrigeanu: Castrol rămâne în continuare un partener de încredere pentru toți mecanicii din România, un partener care oferă siguranță atât lor cât și familiilor lor. Doar împreună vom depăși momentele dificile. Mecanicii fac parte din familia Castrol. Să ne vedem sănătoși cât mai curand!
Florin Văsuț: Mann-Filter este alături de mecanicii din România. Am trecut împreună prin perioade și mai grele, așa că avem convingerea că și de data asta vom izbândi împreună și vom ajunge mai sus decât am fost.